poniedziałek, 15 października 2012

Z racji tego,że ostatnio krucho było z moim zdrowiem ...postanowiłam kupić coś ciepłego na nogi... będąc w  sklepie zakochałam się w żabach <33

są strasznie ciepłe i słodkie :D

No a dzisiaj byłam w galerii bo zaczynają się soldeny !! :D wszystko po 1 euro zwariować można ...
i o to moje dzisiejsze zakupy :)
bransoletka czachy ...już mam podobne ale ta jest całkiem inna i za 1 euro to nie mogłam jej nie kupić ...
Afrykański wisior... <33
Podoba mi się że te krzyżyk jest na strasznie długim łańcuszku ...

taki zestawik bransoletek ,strasznie mi sie podobają .
jabłuszko z robaczkiem <33
peace.
Bransoletkę z drewna kupiłam  w sh za 10centów
 Piliście może czarnego redsa?Jakoś mi nie smakuje :(
 a no i breloczek do kluczy haha ...śmieszny <33 idę robić obiad .
bajuuu!!

1 komentarz:

  1. TAK piękna galeria rzeczy które kupiłaś
    a może wstawiła byś parę swoich zdjęć Lenko

    OdpowiedzUsuń