sobota, 16 lutego 2013

Ej no i zapomniałam ...że mam jeszcze parę rzeczy ... jak wam mineły walentynki ? ...ja dostałam różyczki ...
hiehie...
Wczoraj byłam na zakupach dietkowych ...kupiłam płatki do mleka :
chlebek do chrupania :
a no i do chrupania jeszcze ryż ...
jogurciki ...
No i mój ukochany serek :
a teraz wiadomość dla Moni ! :** ...
znalazłam tu w H&M taką czapeczkę jak Ty kupiłaś tam :P i oczywiście kupiłam ...
wczoraj kupiłam też fajny żelik pod prysznic ...
i maseczki do buziuni :
to mój tusz malutki który dostałam :)
Dobra koniec na dzisiaj ...jutro coś dodam ...baj baj

3 komentarze:

  1. Tronta super rzeczy a wase to chrupasz czy jesz kanapki z niej? bo ja to tylko chrupac lubie... te platki pyszne sa;P w nast poscie dodaj rzeski jakie sa po pomalowaniu tym tuszem:) MADZIA.

    OdpowiedzUsuń