niedziela, 4 marca 2012

aaaaa...

Jadę do Polski !!!!!!!!!!!!!! na jeden dzień hahaa ...  :) ale będą jaja... muszę pojechać do Polski i to chyba bedzie piątek ... ... w niedziele spowrotem Belgia <33 jadę załatwić jedną ważną sprawę...ale już się cieszę bo zobaczę się z babcią <33 !!!!!

Perfumy,które kupiłam w Polsce i w necie kosztują ponad 100zł :O
a ja dałam 10 euro ...

http://www.okazje.info.pl/szukaj/harajuku-lovers/ceny.html
a tu moje bransoletki ... które kocham...

 i kamizelka H&M ,która świetnie się sprawdza w chłodne dni ;)

 tu foto z neta bo lepiej ją widać ...
 no i mój zegarek ...kupiłam go w Radomiu .... <33


Idę zaraz do sklepu po szlugi i spać bo jutro do roboty !! O ! 

1 komentarz:

  1. A ja bede w WKZ w sobote, to tronta widzimy sie chociaz na papsa!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń