środa, 28 marca 2012

hejooo

Już leżę w łóżku ,bo jutro do pracy ,a dzisiaj rano zaspałam ;D i postanowiłam się położyć wcześniej ... no ,ale co ja zrobię jak mi się spać nie chcę ? :(

Pokaże wam jak spędziłam niedzielę ... :)


 to mój kocyk,zakochałam się w kolorze ! <33


 a gdy tak leżałam i się opalałam chyba z 4 balony leciały ;) ja też chcę !!

 moja czarna nowa perełka <33


 nowy kolczyk do pępka ...wisienka ...mniam !
dodam tylko,że spaliłam sobie plecy ! :() dobranoc :***

Ps. nikt nie komentuje... :( czemuuuuu?

7 komentarzy:

  1. Zacznę komentować jak przyjedziesz Lenko :)
    albo chociaż dasz znać że żyjesz ! ! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. zyje ,a czemu mam nie zyc ?:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby moja laska miala tak pomalowane paznokcie to chyba bym na nia zwymiotowal... Nie rób Wsi Laska!

    OdpowiedzUsuń
  4. zamknij mordę...

    mogła być się odzywać do ludzi czasami

    OdpowiedzUsuń
  5. To się ciesz,że nie ma tak pomalowane jak ja ;) pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Do jakich ludzi ?Zaniedbuje kogoś?

    OdpowiedzUsuń
  7. kogoś może tak .. Lenko

    OdpowiedzUsuń