czwartek, 11 kwietnia 2013

Eh... no i wróciłam z Niemiec z chorobą :( ...tak się zle czuje że wczoraj nie wstałam do roboty...ale za to dzisiaj siedziałam w pracy aż do 18 ;/ ...
Pokaże małą część tego co kupiłam w primarku...bo jest tego cholernie dużo ... więc dzisiaj pierwsza część ....
oczywiście pulcia bardzo chce zobaczyć moją leplę ....no to proszę :

Buciki numer jeden :

Buciki numer dwa:

Oooo nie...zapomniałam zrobić zdjęcie 3 parze butów :(
no ale to jutro pokaże... Yh...
Kolczyki zestaw numer jeden :

mam jeszcze dwa,ale to jutrooo :)
Skarpetki ^^ hiehie....strasznie mi się spodobały :
jeszcze takie kupiłam :
Bransoletki <3
I jeszcze taki komplecik :
Dobra na dziś to wszystko ...jutro częśc następna czyli ubrania... będą też foty z wyjazdu ...tylko jeszcze ich nie zrzuciłam :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz