wtorek, 23 kwietnia 2013

Hejka...
no więc z racji tego iż ostatnio miałam urodziny ... mam straszne zaległości w dodawaniu postów .
a tyle rzeczy do dodania ze masakra... dostałam paczkę z Polski od rodziców ... i aż się popłakałam jak zobaczyłam co tam jest ...oczywiście ,ze szczęścia ... no więc w pudełeczku był tablet :


Napisze coś o nim w innym poście bo jak na ten czas to uczę się z niego korzystać ....
Dzisiaj skoczyłam do centrum i natrafiłam na limitowaną kolekcję w siX :) w której się zakochałam ...a to moja broszka :
i kolczyki :

W C&A kupiłam getry w wąsy które zrobiły wśród moich znajomych furorę haha :
Na urodzinki dostałam od dziewczyn kapciochy hello kitowce ^^
od mamy przyszedł mi zegarek wygląda jak z River Island...jednak to nie jest zegarek z tej firmy :P

Kurde idę jeść jutro dodam posta nowego obiecuję !! :P ... a może jeszcze pokażę wam moje kolczyki z primarku których wam jeszcze nie pokazywałam :

Baj Baj !!

1 komentarz: