niedziela, 20 stycznia 2013

Haa!!

Uzależniłam się od dodawania postów ha ! ;] 
co tu napisać ? Jutro poniedziałeczek...do roboty czas ... ale po pracy wybieram się na zakupy :)))
a tu chciałam wam pokazać sweterek ,który dostałam od Moni jak była na chwilkę w PL :

Hmmm... nie wiem gdzie go kupiła ,ale strasznie podobają mi się takie wzorki...
Następnie ostatnio jak byłam w sklepie zaszalałam i kupiłam sobie elektryczną szczoteczkę ze spongebobem hahaha ^^ 
 Eh... bluzeczka z PL ...oczywiście kupiona w C 
Kubeczek ,który kupiłam w Empiku ... <3
Legginsy zakupione na allegro : 
 one są z  firmy H&M ale to chyba stara kolekcja
Bluzeczka z kotkiem ... <3 haha jest świetna...przywiozłam z domkuuuu...
No to spadam....jutro może będzie post ...zobaczymy o której wrócę z  zakupami . ByE :*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz