niedziela, 20 stycznia 2013

No więc jak wczoraj obiecałam dalszy ciąg zakupków...
Z racji tego,że ostatnio kupiłam sobie dwie bluzki mgiełki w H&M ...postanowiłam zaszaleć i zakupić coś pod nie :
*kupiony w tally weijl
W kontowni ;) kupiłam bluzke z H&M :
zakochałam się w tym nadruku <3
Wczorajsze foto obiecane Pulci ... hihi wyszłam jak pajac...,ale co tam
aaa właśnie jestem na diecie ...znaczy nie wiem czy to dieta ,bo nie jem po prostu między posiłkami i staram się jeść zdrowo ...dlatego wczoraj kupiłam serek pysznyy i chlebek ciemny :)

A zapomniałam się pochwalić co dostałam od Dominiczki ....
no i jeden wisiorek też kupiłam za grosze :
A tu moje dzisiejsze śniadanie....jeszcze nie wiem co na obiad wymyślę ,ale chyba ryż :D

A tu moje upośledzenie zakupowe :
hahahah

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz