sobota, 19 stycznia 2013

Hej Hej!!
ja już w Belgii... już cały tydzień pracowałam... i się zaklimatyzowałam  :))
Przyszły nowe dziewczyny do nas do pracy i są suuper ^^
Poza tym chciałam wam pokazać nowe rzeczy zakupione w PL ...
 H&M...stara kolekcja ale b mi się spodobała i długo jej szukałam...
kolczyki które dostałam od babci pod choinkę ...wiem nawet gdzie je kupiła... jest taki sklep gdzie można kupić rzeczy z wystawek...stare meble ,starą biżuterie ,prezent jak najbardziej udany <3
Wielke korale od mamy... widziałam w gazecie ,że są modne więc jestem mega zadowolona
No i naszyjnik z rzemyków ... szukałam też go bardzo długo i nawet kiedyś kupiłam ,ale nie dotarła do mnie przesyłka :/ więc jak tylko zobaczyłam ,że znów są zdecydowałam się na dwa :)

a tu mój dzisiejszy strój ...idę do sklepuuuu ^^ Do jutra !!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz