sobota, 26 stycznia 2013

Hej... !

Eh... no więc dzisiaj Oskarek przekonał mnie,żebym wstawiła posta...wiem,wiem ...trochę się z tym rozleniwiłam... ;[

Chętnie pokażę co zdobyłam w SH :) i z czego jestem b. zadowolona :) :
moje cieplutkie ,duuże ponczo ....idealne na wieczorne spacery :
W clarie's kupiłam długo polowane smackers'y :

<3 kocham te zapachy i smaki !! :D
No i ostatnio kupiłam fluid wake me up ... który widziałam w gazecie ... idealny !!!
Ostatnio jak byłam w H&M strasznie się wkurzyłam ... miałam kartę podarunkową i jej nie wykorzystałam,ponieważ zapomniałam ... i mi przepadła ;( no ale kupiłam spodnie w piękny wzór(kwiatowy) jakoś słabo widać...ale to chyba wina światła :
Dobra spadam robić coś do jedzenia ! :)) Może potem pójdę na spacerek ...chociaż zimnoo na dworku :
Baaaj ,baj !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz