wtorek, 5 marca 2013

Czuję się

Czuję się...a właściwie to się nie czuję w ogóle ... :(
nie mam siły ruszyć nawet małym palcem u ręki a co dopiero cokolwiek zrobić w chałupie ...
No ale obiecałam to dodaje posta nowego...
pokaże dalszą część tego co upolowałam na zakupach ...
pilniczki fajnie w lepli haha tak je nazwałam...
bluzę kupiłam za 3 euro w używakuuu...
Bluzkę też z używaka za 1 euro:
Nowe małe słuchawki oczywiście różowe ... musiałam je kupić bo tamte małe mi strasznie trzeszczą ...
Hmmmm...znalazłam zestaw ze spongeboba w używaku za 10 centów ...wziełam dla Maciusia ,albo Zośki ... nie wiem komu dać :D
aaaa... no i kupiłam perfumy po 3 euro które mają zapachy jak orginalne :D
zielone pachną jabłkowo jak DKNY a te drugie jak D&G taki cytrynowy,świeży zapach ... :]

znalazłam w sh fajowe pojemniczki na świeczki <3 różoweeee <3
no i puszkę na moje bibeloty <3
Byłam w POLSKIM SKLEPIE  ostatnio :D i kupiłam książkę !!!! AAaaaaa....
I POLSKĄ GAZETKĘ aaaaaa !!!
W sklepiku znalazłam solniczkę i pieprzniczkę za 1 euro i się zakochałam ...
W H&M kupiłam bluzeczkę o pięknym miętowym kolorku :
oraz spinki dla Zosi ...
i koleiny strój kąpielowy ;/
... a teraz dla pulci robione foty,ale słabo widać ...zrobię na weekendzie coś :

hahahaha....pulcia zrobie w geterkach to będzie lepiej widać bo tak chyba nic nie widać hahaha
dobra spadam spać ...bo ledwo patrzę na oczy ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz