sobota, 16 marca 2013

HI !

Siema...dzisiaj taki szybki post ponieważ szykuję się na domówkę do znajomych i nie mam czasuuu...
Cały dzień byłam na zakupach ... wstałam o 8:00 rano i od rana latałyśmy z dziewczynami po wszystkich sklepach ,coś wspaniałego :)) No więc kupiłam butki ... kopytka w H&M bo byłam przecena :)
Fajosko wyglądają na nogach ... Hmmm... w Sh wynalazłam pucce hiehie ...breloczek :)
Oraz dwa wazony za które dałam 1 euro ... :)  takich szukałam !! :D
Kolczyki :
Pomadka nude ,której szukałam bardzo długo i znalazłam oczywiście kosztowała mnie dużo kasy jak na pomadkę ale już ją kocham <3
 Dla zainteresowanych podaje dokładne dane haha ...ale ujełam.

Jest to firma Rimmel ... <3

a tu czapeczka też sh... :D
To na dzisiaj wszystko ... jutro napiszę posta ...nowego ....jak będę w stanie po dzisiejszym wieczorze haha ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz