piątek, 22 marca 2013

Hmmm

No więc jest piątek...a ja nie mam siły... Yh... dzisiaj spokojnie piję sobie winko i siedzę na kompie ... nie dodam żadnych zdjęć ponieważ nie miałam czasu zrobić,a tyle rzeczy nowych mam ....eh...może jutro dodam...jutro też jadę na zakupy <3 i odwiedzę River Island <3 kocham  !! :))

Słucham właśnie głośno muzyki bo zwariować idzie w chałupie ...Panowie oglądają mecz i tak się wydzierają ,że gdyby nie muzzza to bym chyba ogłuchła :P
a teraz cytat który znalazłam w necie ... i wstawię go tutaj ponieważ analizuję te słowa co chwilę i strasznie mi się podobają .... przykre ale takie prawdziwe ...


Zdrady nie można wybaczyć. Ten nieodwracalny czyn niszczy wszystko, co budowane jest być może latami. Ostatecznie przerywa więź, łączącą dwoje ludzi. Nie naprawią jej ciepłe słowa, czułe gesty czy jedno 'przepraszam'. To tak, jakby przeciąć linę, która trzyma człowieka nad przepaścią. On spada, Ty również. Podnosisz się albo nie, dlatego zdrada tak bardzo boli.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz