poniedziałek, 18 marca 2013

Hejooo

No więc dziś za dużo nowości nie będzie ponieważ nie zrobiłam zdjęć ... byłam dzisiaj w sklepie i jak wróciłam do domu to siadłam przed tv....i tak się zeszło ,a teraz jest już za ciemno i nie chce mi się :D hie hie ...
więc z góry przepraszam .... :P

za to polecam piosenkę którą kocham !! I najlepiej mi się słucha w tym tygodniu ponieważ jestem cały tydzień sama w domu (gdy wracam z pracy) i mogę zapuszczać ją w koło i na full ! :D

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=lT67liGjZhw&feature=endscreen


<3
a teraz mój piękny naszyjnik z sh...za całe 2 euro... noszę go teraz cały czas... kiedyś jak byłam mała miałam taki sam ,ale zgubiłam ...i mam wrażenie ,że go odnalazłam na nowo ... :)

W Sh wynalazłam też kolczyki bardzo ładne ... świetnie wyglądają do rozpuszczonych włosów ... ;]
Trochę fot z wczorajszego meczu ...hahaha ....była świetna zabawa...dzisiaj w robocie z Ewcią umierałyśmy :] a tu Ewcia w akcji hahahaha :
piłka znaleziona nie kradziona haha...
Idę w kimę papapa:***

2 komentarze: